torsdag 7 augusti 2008

Sverige närmar sig med stormsteg

nu börjar det bli farligt nära hemresan till Sverige och jag har hört att det regnat mycket i Sverige de senaste dagarna och tro fan det, det är det svenska vädret som förbereder sig på min hemkomst, jag är nämligen ganska säker på att det kommer fortsätta regna när jag kommer hem, åka från regn till regn.

Annars försöker jag hinna med det jag ska, vi försöker planera en Hej Då fest för Phoe Thein som åker till Kanada dagen efter mig och sedan måste jag försöka anordna någon form av going away aktivitet på kontoret.

Planen är iallafall att lämna Mae Sot nästa söndag morgon och åka till Bangkok med morgonbussen eftersom att mitt plan går 00.45 på söndag kvällen. Så det blir ingen shopping i Bangkok denna gång, vilket innebär minimalt med presenter till nära och kära, men ni överlever nog, ni får ju träffa mig! jippi! Eller?

Inga kommentarer: