måndag 21 juli 2008

Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Catti så...

Here we go:
Regler:
Posta reglerna först.
Svara på alla frågor.
Skicka vidare utmaningen till tre andra bloggare.
När du postat dina svar, berätta för den som utmanade dig.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.
- Åka till sjukhuset för att ta malaria/dengue test.
- Kolla på House.
- Försöka komma på vad jag kan tänkas få ner i matväg.
- Komma ihåg att ta penicillin och paracetamol.
- Förbanna den mygga som gett mig dengue.

Vad gjorde du för tio år sedan?
Oj oj, var precis på väg att börjar högstadiet och äntra tonåren, skulle inte byta tillbaka för alla pengar i världen.

Ställen du bott på?
Örebro
London
Göteborg
Koh Lanta
Mae Sot

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Sprida så mycket som möjligt till de burmesiska frihetskämparna, inklusive Burmautskottet.
- Se till att alla jag bryr mig om har en tryggad framtid.
- Ta körkort.
- Starta en stipendiefond för universitetsstudier, för mindre bemedlade världen över.
- Riva mina föräldrars hus och bygga ett nytt.

Jag utmanar: Joel, Carina, Frida att anta utmaningen.

1 kommentar:

Catti Ullström sa...

Jag anar att du har en extreme home makeover-ådra i dig...

Krya på dig på riktigt nu. Käka nudelsoppa med chili. Funkar mot allt!

Kram