lördag 12 april 2008

Song Kran

jag har precis varit pa massage i 1,5 tim och pa prislistan fanns det nagot som hette Herbal Massage ' - det later spannande, det testar jag'- tankte jag. Det visade sig att det innebar att tjejen anvande farska orter i knyten som hon forvarade i kokande vatten som hon sedan praktiskt taget misshandlade mig med i langom lang stund. resultatet blev att jag var helt gul over hela kroppen, ungefar som att jag plotsligt insjuknat i gulsot eller liknande, tack och lov fick jag duscha bort det hela efter en halvtimma och jag har nastan atergatt till normal hudfarg, forutom vissa roda partier som jag inte vet om det beror pa att jag blivit skallad med kokhett vatten eller sedan jag lag vid poolen i morse, vitast av alla.

utanfor hotellt pa gatan har folk gatt banans, det kryllar med folk och alla ar utrostade med vattenpistoler, det gar inte att ga ut utan at bli helt sjoblot och gatan som annars bestar av massor med stand av klader och dylikt bestar nu bara av galningar i alla aldrar och nationaliteter utrostade med vattenpistoler och hinkar. de haller aven pa att bygga upp nagon form av scen ute pa gatan sa jag antar att det ikvall kommer vara nagon form av musikframtradande.

Inga kommentarer: