lördag 10 maj 2008

Hemma igen

jaha, då var man här igen.

under tiden vi var i Bangkok och vände så hann kontoret flytta, väldigt hastigt och lustigt, men det var ju skönt, jag slapp ju hjälpa till... Det nya kontoret är helt underbart, två våningar, nästan rent och alldeles alldeles underbart.


Nu är ju även Catti och Heinrich från Burmautskottet här och i går åt vi stor BBQ middag med nästan hela SYCB och några andra, väldigt gott och jag åt och åt, jag åt till och med när alla andra var klara och ville gå.


Jag har förresten hyrt motorbike och det är nog ännu mer livsfarligt än att åka till Burma...Men jag övade i tre dagar innan jag hyrde den och mer kan man inte begära i detta land.


I går gick jag på en långpromenad, jag gick faktiskt ända till Burma och tillbaka, men det var inte riktigt motion som promenaden gällde utan mer att förnya visumet och direkt när jag passerade thailändska gränsen kom en liten burmesisk spion och gjorde mig sällskap och frågade ut mig ordentligt om diverse saker, men jag klarade mig bra och när jag kom fram sa de burmesiska gränsvakterna att de älskad mig på thailändska, men tyvärr kunde jag den meningen på thailändska och avslöjade dem.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Hoppas att du har de bra :) tyvärr har jag inte hunnit läsa hela din blogg.

// Helle